Συχνές ερωτήσεις

Βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις μας.

Πώς να στείλετε χρήματα αυτοπροσώπως

Πώς μπορώ να στείλω χρήματα από ένα σημείο εξυπηρέτησης MoneyGram;
    1. Αναζήτηση σημείου εξυπηρέτησης
    2. ρείτε σημείο εξυπηρέτησης MoneyGram κοντά σας
    3. Προετοιμαστείτε για την επίσκεψή σας στο σημείο εξυπηρέτησης MoneyGram
    4. Πρέπει να έχετε μαζί σας τις εξής πληροφορίες: 1
      • Για όλες τις αποστολές:
        • Το δελτίο ταυτότητάς σας, όπου ισχύει
        • Το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη που να συμφωνεί απόλυτα με το ονοματεπώνυμο που αναγράφεται στο δελτίο ταυτότητας2 και τη διεύθυνσή του
        • Το ποσό που θέλετε να αποστείλετε, συν τα τέλη αποστολής
      • Εάν η αποστολή γίνεται προς τραπεζικό λογαριασμό, θα πρέπει επίσης να έχετε μαζί σας το όνομα της τράπεζας και τον αριθμό λογαριασμού1 του παραλήπτη1
      • Εάν η αποστολή γίνεται προς ηλεκτρονικό πορτοφόλι, θα χρειαστείτε επίσης τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του παραλήπτη και τον διεθνή αριθμό κλήσης της χώρας του παραλήπτη
    5. 1Ολοκληρώστε τη συναλλαγή σας
    6. Όπου ισχύει, συμπληρώστε την φόρμα αποστολής. Δώστε σημείο εξυπηρέτησης τη συμπληρωμένη φόρμα με τα αντίστοιχα ποσά (συν τα τέλη συναλλαγής)
    7. Ειδοποιήστε τον παραλήπτη
    8. Φυλάξτε την απόδειξή σας και κοινοποιήστε τον 8-ψήφιο αριθμό αναφοράς στον παραλήπτη για ανάληψη του ποσού. Ποσά που αποστέλλονται προς τραπεζικό λογαριασμό ή ηλεκτρονικό πορτοφόλι κατατίθενται απευθείας στο λογαριασμό.
        Οι απαιτήσεις ποικίλλουν ανάλογα με τη χώρα και τον συνέργάτη. Ρωτήστε τον τοπικό συνεργάτη της MoneyGram για λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία και τους κανονισμούς που ακολουθεί.

    Σημειωτέον ότι όταν συμπληρώνετε τη φόρμα μεταφοράς, το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη στη φόρμα πρέπει να συμφωνεί απόλυτα με το ονοματεπώνυμο που αναγράφεται στο δελτίο ταυτότητας που παρουσιάζει ο παραλήπτης για την ανάληψη του ποσού. Παραδείγματος χάριν, το John D. Smith δεν είναι το ίδιο όπως το John David Smith.

    Πώς μπορώ να βρω ένα στη φόρμα;

    Οι υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων είναι διαθέσιμες από σημεία εξυπηρέτησης MoneyGram σε όλο τον κόσμο. Για ένα σημείο εξυπηρέτησης κοντά σας, χρησιμοποιήστε το εργαλείο εντοπισμού σημείου εξυπηρέτησης.

    Πόσο κοστίζει η μεταφορά χρημάτων με τη MoneyGram;

    Τα τέλη της MoneyGram διαφέρουν ανάλογα με τον τόπο αποστολής και παραλαβής και το ποσόν που αποστέλλεται.

    Πόσα χρήματα μπορώ να μεταφέρω;

    Για αποστολή σε σημείο εξυπηρέτησης MoneyGram, το μέγιστο ποσόν που μπορείτε να αποστείλετε είναι περίπου $10.000*

    *Οι απαιτήσεις ποικίλλουν ανάλογα με τη χώρα και τον συνεργάτη. Μέγιστα όρια αποστολής και παραλαβής ενδέχεται να ισχύουν επίσης. 

    Πώς μπορώ να πληρώσω για μεταφορά χρημάτων;

    Τα χρήματα είναι συνήθως διαθέσιμα για ανάληψη μετρητών μέσα σε λίγα λεπτά μετά την επιτυχή αποστολή τους, ανεξάρτητα από τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε.*
    *Τις εργάσιμες μέρες και ώρες και σύμφωνα με τις απαιτήσεις συμμόρφωσης.

    Ποιες είναι οι επιλογές μου;

    Η MoneyGram προσφέρει μια επιλογή νομισμάτων για την αποστολή ή παραλαβή χρημάτων σε ορισμένες χώρες. Μπορείτε να δείτε τις επιλογές νομισμάτων όταν χρησιμοποιείτε το εργαλείο εκτιμητής κόστους .
    Ενημερωθείτε από τον συνεργάτη της MoneyGram για τις λεπτομέρειες και τις διαθέσιμες επιλογές νομισμάτων για τη συναλλαγή σας.

    Μπορεί το πρόσωπο στο οποίο στέλνω τα χρήματα να επιλέξει το νόμισμα παραλαβής;

    Επικοινωνήστε με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο για να διαπιστώσετε εάν η χώρα στην οποία στέλνετε χρήματα επιτρέπει να λαμβάνετε χρήματα σε περισσότερα από ένα νομίσματα

    Πώς γνωρίζω ποια νομίσματα είναι διαθέσιμα για την πληρωμή στη χώρα προς την οποία στέλνω τα χρήματα;

    Όχι. Εάν η χώρα στην οποία στέλνετε χρήματα επιτρέπει την παραλαβή χρημάτων σε περισσότερα του ενός νομίσματα, θα πρέπει εσείς ως αποστολέας να καθορίσετε το νόμισμα στο οποίο θα γίνει η παραλαβή των χρημάτων.

    Πώς γνωρίζω ποια νομίσματα είναι διαθέσιμα για την πληρωμή στη χώρα προς την οποία στέλνω τα χρήματα;

    Επικοινωνήστε με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο για να διαπιστώσετε εάν η χώρα στην οποία στέλνετε χρήματα επιτρέπει να λαμβάνετε χρήματα σε περισσότερα από ένα νομίσματα

    Τι πρέπει να κάνω εάν το πρόσωπο προς το οποίο μεταφέρω χρήματα έχει προβλήματα ανάληψης της συναλλαγής;
    1. Βεβαιωθείτε ότι έχει παραλάβει το σωστό εκτιμητής κόστους παραλαβής/επιβεβαίωσης.^
    2. Επαληθεύστε ότι ο παραλήπτης διαθέτει έγκυρο δελτίο ταυτότητας ή άλλο μέσον εξακρίβωσης της ταυτότητας με φωτογραφία του, και ότι το ονοματεπώνυμο στο δελτίο ταυτότητας συμφωνεί απόλυτα με το ονοματεπώνυμο που δηλώσατε κατά την αποστολή των χρημάτων.+

    1Σημειωτέον ότι το ονοματεπώνυμό σας στη φόρμα μεταφοράς χρημάτων πρέπει να συμφωνεί απόλυτα με το ονοματεπώνυμο που εμφανίζεται στο δελτίο ταυτότητάς σας. 2Οι απαιτήσεις ποικίλλουν ανάλογα με τη χώρα και τον συνεργάτη. Ρωτήστε τον τοπικό σας συνεργάτη της MoneyGram για λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία και τους κανονισμούς που ακολουθεί. Για περισσότερη βοήθεια, επικοινωνήστε μαζί μας ή τηλεφωνήστε στο 00 800 3315 3877 & +30 211 2111564.

    Πώς να λάβετε χρήματα

    Τι πρέπει να κάνω για να παραλάβω τα χρήματα που μου έστειλαν;

    Για να παραλάβετε τα χρήματα που σας έστειλαν, χρειάζονται τα εξής:

    • Δελτίο ταυτότητας+ που εμφανίζει το ονοματεπώνυμό σας+
    • Αριθμός αναφοράς - ζητήστε τον αριθμό αναφοράς από το πρόσωπο που σας έστειλε τα χρήματα^

    1Σημειωτέον ότι το ονοματεπώνυμό σας στη φόρμα μεταφοράς χρημάτων, που έχει συμπληρωθεί από το πρόσωπο που σας στέλνει τα χρήματα, πρέπει να συμφωνεί απόλυτα με το ονοματεπώνυμο που εμφανίζεται στο δελτίο ταυτότητάς σας.  2Οι απαιτήσεις ποικίλλουν ανάλογα με τη χώρα. Για λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύουσα διαδικασία και τους κανονισμούς, ρωτήστε τον τοπικό συνεργάτη της MoneyGram.

    Πώς μπορώ να βρω το κοντινότερο σημείο εξυπηρέτησης MoneyGram;

    Οι υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων είναι διαθέσιμες από σημεία εξυπηρέτησης MoneyGram σε όλο τον κόσμο, και επομένως είμαστε σχεδόν δίπλα σας. Για να βρείτε κατάστημα κοντά σας, χρησιμοποιήστε το εργαλείο εντοπισμού σημείου εξυπηρέτησης.

    Πώς θα παραλάβω ένα έμβασμα;
    1. Ζητήστε τον αριθμό αναφοράς του εμβάσματος σας. Το πρόσωπο που σας στέλνει τα χρήματα έχει τον αριθμό αναφοράς.
    2. Επισκεφτείτε ένα σημείο εξυπηρέτησης MoneyGram. Θυμηθείτε να προσκομίσετε τον αριθμό αναφοράς και το δελτίο ταυτότητάς σας*.
    3. Συμπληρώστε τη φόρμα παραλαβής στο σημείο εξυπηρέτησης και επιστρέψτε τη συμπληρωμένη φόρμα στον συνεργάτη της MoneyGram για να παραλάβετε τα χρήματά σας.

    Πιθανόν να απαιτείται ένα μέσον εξακρίβωσης της ταυτότητάς σας+, δηλ. ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω:

    • Διαβατήριο
    • Άδεια οδηγήσεως
    • Δελτίο ταυτότητας ή
    • Άλλο επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας

    Μπορεί επίσης να σας ζητηθεί να αποδείξετε τη διεύθυνση διαμονής σας.
    Ρωτήστε τον τοπικό σας συνεργάτη της MoneyGram για τις αποδεκτούς τρόπους εξακρίβωσης της ταυτότητας, καθώς και λεπτομέρειες για τη διαδικασία και τους κανονισμούς που ακολουθεί.
    Οι απαιτήσεις διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα και τον συνεργάτη. Ρωτήστε προηγουμένως τον τοπικό σας συνεργάτη της MoneyGram για πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τους κανονισμούς που ακολουθεί.
    *Σημειωτέον ότι το ονοματεπώνυμό σας v μεταφοράς χρημάτων πρέπει να συμφωνεί απόλυτα με το ονοματεπώνυμο που εμφανίζεται στο δελτίο ταυτότητάς σας. 

    Πότε θα είναι τα χρήματα διαθέσιμα για ανάληψη;

    Τα χρήματα είναι συνήθως διαθέσιμα για ανάληψη μετρητών μέσα σε λίγα λεπτά μετά την επιτυχή αποστολή τους, ανεξάρτητα από τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε.*
    *Τις εργάσιμες ημέρες και ώρες και σύμφωνα με τις απαιτήσεις συμμόρφωσης.

    Anti-Phishing

    Τι είναι Το ηλεκτρονικό ψάρεμα (Phising);

    Το ηλεκτρονικό ψάρεμα είναι μια μορφή απάτης που διεξάγεται online με σκοπό να υποκλέψει προσωπικά δεδομένα, όπως:

    • Ονόματα χρήστη
    • Κωδικούς
    • Πληροφορίες πιστωτικής κάρτας ή
    • Μυστικές ερωτήσεις και απαντήσεις

    Η ηλεκτρονική εξαπάτηση συνήθως διεξάγεται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αλλοιωμένο ώστε να εμφανίζεται ως έγκυρο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο από τη MoneyGram. Οι σύνδεσμοι στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας οδηγούν σε μία ψεύτικη ιστοσελίδα που μοιάζει με τη νόμιμη ιστοσελίδα της MoneyGram. Καλύτερα να μην πατήσετε σε κάποιον από τους συνδέσμους του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εάν επιθυμείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας, πληκτρολογήστε απευθείας τη διεύθυνση της ιστοσελίδας μας στο πρόγραμμα περιήγησής σας αντί να πατήσετε σε κάποιον από τους συνδέσμους του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

    Πώς αναγνωρίζεται το ηλεκτρονικό ψάρεμα (Phising);

    Παρακάτω αναγράφονται ορισμένα σημεία που πρέπει να αναζητήσετε εάν υποψιάζεστε ότι έχετε λάβει μήνυμα ηλεκτρονικού ψαρέματος:

    • Σύνδεσμοι προς ιστοσελίδα που σας ζητά να επιβεβαιώσετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας
    • Σύνδεσμοι προς δικτυακό τόπο που σας ζητά τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού σας ή τους αριθμούς των πιστωτικών σας καρτών, τα ονόματα χρήστη και τους κωδικούς σας
    • Απειλές ότι εάν δεν επαληθεύσετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας, ο λογαριασμός σας θα κλείσει

    Η καλύτερη πρακτική είναι να μην πατήσετε ποτέ σε συνδέσμους που περιέχονται σε παρόμοια μηνύματα. Αντ' αυτού, πληκτρολογήστε τη διεύθυνση απευθείας στο πρόγραμμα περιήγησής σας.

    Μέτρα πρόληψης για το ηλεκτρονικό ψάρεμα (Phising)

    Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε το ηλεκτρονικό ψάρεμα είναι η προσεκτική ανάγνωση των μηνυμάτων που λαμβάνετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να δείτε εάν πρόκειται για απάτη, και η ενημέρωση για τις συνηθέστερες ηλεκτρονικές απάτες
    Η καλύτερη πρακτική είναι να μην πατήσετε ποτέ σε συνδέσμους που περιέχονται σε παρόμοια μηνύματα. Αντ' αυτού, πληκτρολογήστε την ηλεκτρονική διεύθυνση απευθείας στο πρόγραμμα περιήγησής σας.

    Τι πρέπει να κάνω εάν έχω πέσει θύμα ηλεκτρονικού ψαρέματος;

    Εάν υποψιάζεστε ότι έχετε λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ψαρέματος, μην διστάσετε καθόλου - αναφέρετέ το!

    ευαισθητοποίηση των καταναλωτών απάτης

    Έλαβα ένα ηλεκτρονικό μήνυμα από τη MoneyGram που μου ζητάει τις οικονομικές μου πληροφορίες. Να τις δώσω;

    Όχι. Η MoneyGram ΟΥΔΕΠΟΤΕ θα σας αποστείλει απρόσκλητα ηλεκτρονικό μήνυμα που να σας ζητάει τις προσωπικές ή οικονομικές σας πληροφορίες.
    Εάν λάβετε ένα ύποπτο ηλεκτρονικό μήνυμα που υποτίθεται ότι προέρχεται από τη MoneyGram, αναφέρετέ το σε εμάς για να το διερευνήσουμε. Επίσης, εάν έχουν υποκλαπεί οι οικονομικές σας πληροφορίες, συνιστάται να επικοινωνήσετε με τα χρηματοπιστωτικά σας ιδρύματα αμέσως.

    Ποιος μπορεί να παραλάβει τα χρήματα που έστειλα;

    Το πρόσωπο που θα παραλάβει τα χρήματα που στάλθηκαν μέσω MoneyGram πρέπει να έχει έγκυρο δελτίο ταυτότητας και να γνωρίζει τις σχετικές πληροφορίες για την αποστολή των χρημάτων.
    Για να σας προστατέψουμε ακόμη περισσότερο, διατηρήστε εμπιστευτικές όλες τις πληροφορίες σχετικά με την αποστολή χρημάτων, και βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε το πρόσωπο προς το οποίο στέλνετε τα χρήματα.

    Τι μπορώ να κάνω εάν εγώ και το άτομο στο οποίο έστειλα χρήματα πέσουμε θύματα απάτης

    Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας για να αναφέρετε την απάτη επιλέγοντας Αναφορά απάτης από το πτυσσόμενο μενού Τύπος αιτήματος*. Στο πεδίο Σχόλια, δώστε πληροφορίες για το περιστατικό.
    *Εάν υποψιάζεστε απάτη σε μια συναλλαγή που δεν έχει ακόμη παραληφθεί, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο τηλ. 00 800 3315 3877 & +30 211 2111564 για να ακυρώσουμε τη συναλλαγή αμέσως

    Πού μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες για να προστατευτώ από εξαπάτηση καταναλωτών;

    Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας Προστασία καταναλωτών από εξαπάτηση. 
    Περισσότερες απορίες; Συμπληρώστε τη φόρμα Επικοινωνήστε μαζί μας για απαντήσεις στις απορίες σας.

    Συνήθεις ερωτήσεις για την MoneyGram Plus

    Πώς μπορώ να εγγραφώ στο πρόγραμμα MoneyGram Plus;

    Παρακαλούμε επισκεφθείτε οποιαδήποτε σημείο MoneyGram και ένας απ’ τους συνεργάτες μας θα χαρεί να σας βοηθήσει να εγγραφείτε ως μέλος.

    Τι προσφέρει το πρόγραμμα MoneyGram Plus;
    • Ειδοποιήσεις - Θα σας αποσταλεί ειδοποίηση μέσω email όταν η συναλλαγή σας έχει παραλαφθεί από τον παραλήπτη.
    • Εξατομικευμένες προσφορές - Αν έχετε ενεργοποιήσει την επιλογή, δηλαδή έχετε παράσχει τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας, θα λαμβάνετε emails και sms με εξατομικευμένες, αποκλειστικές προσφορές και πληροφορίες για τα προϊόντα MoneyGram. Θα είστε οι πρώτοι που θα μαθαίνετε αυτά τα νέα!
    Μπορώ να δημιουργήσω ένα online προφίλ;

    Δυστυχώς, δεν θα μπορείτε να δημιουργήσετε online προφίλ ενώ ενημερώνουμε τον ιστοτόπο. Αν θέλετε να τροποποιήσετε τα στοιχεία του προφίλ σας, παρακαλούμε επισκεφθείτε ένα σημείο συνεργάτη της MoneyGram ή καλέστε το 800 90665 και ένας από τους συνεργάτες μας του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών θα σας βοηθήσει.

    Μπορεί ένας φίλος ή συγγενής να χρησιμοποιήσει τον αριθμό μου στο πρόγραμμα MoneyGram Plus;

    Όχι. Το όνομα στο έμβασμα πρέπει να αντιστοιχεί στο όνομα μέλους του προγράμματος MoneyGram Plus.

    Πώς μπορώ να βρω τον αριθμό μέλους μου στο πρόγραμμα MoneyGram Plus;

    Μπορείτε να καλέσετε το 800 90665 για βοήθεια.

    Τι πρέπει να κάνω αν αλλάξει η διεύθυνσή μου;

    Σε περίπτωση αλλαγής διεύθυνσης, στοιχείων επικοινωνίας, ή αν θέλετε να ενημερώσετε τις προτιμήσεις σας για ενημέρωση μέσω email, επισκεφθείτε έναν συνεργάτη της MoneyGram ή καλέστε 800 90665 για βοήθεια.

    Πώς μπορώ να δω το ιστορικό συναλλαγών μου στο πρόγραμμα MoneyGram Plus;

    Καλέστε το 800 90665 για βοήθεια.

    Ειδοποίηση Παραλαβής

    Τι είναι η Ειδοποίηση Παραλαβής;

    Αν εγγραφείτε για να λαμβάνετε Ειδοποιήσεις Παραλαβής, θα λαμβάνετε μία ειδοποίηση μέσω email όταν η συναλλαγή σας έχει παραληφθεί.

    Ως μέλος του προγράμματος MoneyGram Plus, θα λαμβάνω Ειδοποίηση Παραλαβής;

    Ναι, αυτό είναι ένα από τα πολλά πλεονεκτήματα που προσφέρουμε στους πιστούς πελάτες μας που είναι μέλη του προγράμματος MoneyGram Plus, τη δυνατότητα επιλογής αυτής της υπηρεσίας κατά την εγγραφή σας στο πρόγραμμα.

    Πότε θα λαμβάνω Ειδοποιήσεις Παραλαβής;

    Μία ειδοποίηση μπορεί να αποστέλλεται οποιαδήποτε στιγμή του 24ώρου και οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας. Ορισμένοι τύποι μηχανισμών παράδοσης ή παραλαβής MoneyGram δεν πληρούν τα κριτήρια για την υπηρεσία ειδοποίησης (για παράδειγμα: παράδοση κατ’ οίκον και καταθέσεις σε τραπεζικούς λογαριασμούς). Η Ειδοποίηση Παραλαβής ισχύει για εμβάσματα που πληρούν τα κριτήρια και συνίστανται σε υπηρεσίες εμβάσματα μεταξύ προσώπων που εισπράττονται σε σημείο συνεργάτη της MoneyGram, αλλά δεν ισχύει για εμβάσματα που προέρχονται εκτός Κύπρου ή άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες. Τα μέλη είναι υπεύθυνα για τυχόν τέλη τηλεπικοινωνίας που χρεώνονται από τον πάροχο της υπηρεσίες τηλεφώνου ή ίντερνετ.

    Έχω εγγραφεί για την υπηρεσία Ειδοποίησης Παραλαβής. Τι συμβαίνει αν δεν λάβω Ειδοποίηση Παραλαβής μετά την αποστολή εμβάσματος;

    Υπάρχουν ορισμένοι λόγοι για τους οποίους ενδέχεται να μην λάβατε Ειδοποίηση Παραλαβής μέσω email:

    1. Η διεύθυνση email στο προφίλ σας δεν είναι σωστή. Βεβαιωθείτε ότι το προφίλ σας περιλαμβάνει τη σωστή διεύθυνση email σας καλώντας το 800 90665.
    2. Ένα φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ενδέχεται να εμποδίζει την παραλαβή των μηνυμάτων email.
    3. Ο πάροχος της υπηρεσίας ίντερνετ (ISP) μπορεί να αποτρέπει την παραλαβή αυτών των μηνυμάτων emails.
    Πώς μπορώ να σταματήσω τις Ειδοποιήσεις Παραλαβής, αν θέλω;

    Για να σταματήσετε τη λήψη περαιτέρω ειδοποιήσεων μέσω e-mail καλέστε το 800 90665.